אפשר. אבל לא הייתם מעדיפים שזה יבוצע על ידי צוות שהוציא לפועל עשרות תהליכי צמיחה וטרנספורמציה של חברות ופיתח מומחיות, תהליכי עבודה יעילים וקשרים רלוונטים?
זה מה שאנחנו עושים.
אבל אתם לא מכירים את התחום שלי. אז איך תדעו מה הצעד הבא?
צמד מילים נפוץ שאנחנו שומעים מבעלי עסקים הוא "בתחום שלי מקובל…"
זו המלכודת האסטרטגית.
אם אתם באמת רוצים לעשות קפיצה חייבים לשנות את כללי המשחק, לאמץ לוגיקה שמשמשת בהצלחה בענפים אחרים ולהסתכל על הבעיות או האתגרים מזווית חדשה, ורצוי דרך עיניים חדשות ומנוסות.